ساختار سیلو

طراحی چنین سازه بزرگی که در برابر تغییرات فشار اتمسفر در طول زمان مصون باشد ، گران خواهد بود. در عوض ، ساختار سیلو به جو باز است اما هوای بیرون توسط کیسه های بزرگ غیر قابل نفوذ مهر و موم شده در دهانه های تنفس سیلو از هوای داخلی جدا می شود. در گرمای روز که سیلو توسط خورشید گرم می شود ، گاز حبس شده در سیلو منبسط می شود و کیسه ها "نفس می کشند" و فرو می ریزند. در شب سیلو خنک می شود ، هوای داخل منقبض می شود و کیسه ها "نفس می کشند" و دوباره منبسط می شوند.مطالب علمی


در حالی که سیلوهای نمادین کم مصرف اکسیژن آبی Harvestore زمانی بسیار رایج بودند ، سرعت مکانیسم تخلیه آن قادر به مطابقت با نرخ خروجی سیلوهای پناهگاهی مدرن نبود و این نوع سیلوها رو به زوال رفت. هزینه های تعمیر تخلیه همچنین اعتبار Harvestore را به شدت صدمه می زند ، زیرا مکانیسم تغذیه تخلیه در زیر سیلو زیر تن سیلا قرار دارد. در صورت شکستن زنجیر برش ، انجام تعمیرات ممکن است تا 10 هزار دلار آمریکا باشد. برای از بین بردن تخلیه تخلیه تخلیه شده و بازیابی اجزای شکسته از دست رفته در سیلیس در قسمت پایین سازه ، ممکن است لازم باشد که سیلو به طور جزئی یا کامل تخلیه شود.


در سال 2005 شرکت Harvestore این مسائل را تشخیص داده و در تلاش بود تا تخلیه کننده های جدیدی را با دو برابر سرعت جریان مدل های قبلی تولید کند تا با بونکرها رقابت کند و از زنجیره تخلیه بار بیشتری برخوردار باشد. آنها هم اکنون از کنترل کننده های موتور درایو فرکانس متغیر سنجش فشار بارگیری برای کاهش احتمال شکست مکانیسم و ​​کنترل حرکت بازوی رفت و برگشت فیدر استفاده می کنند.


سیلوهای بنکر


سیلوی بنکر در حال پر شدن و فشرده شدن است.

سیلوهای بنکر ترانشه ای هستند ، معمولاً دارای دیواره های بتونی ، که با تراکتور و لودر پر و بسته بندی می شوند. ترانشه پر شده با پارچه پلاستیکی پوشانده می شود تا هوای آن را نگیرد. این سیلوها معمولاً با تراکتور و لودر تخلیه می شوند. آنها ارزان قیمت هستند و به ویژه برای عملیات بسیار بزرگ مناسب هستند.


سیلوهای کیسه ای


کیسه سیلوی با قطر 8 "در 150 فوت فقط پس از پر کردن و آب بندی نشان داده شده است.

سیلوهای کیسه ای لوله های پلاستیکی سنگینی هستند که قطر آنها معمولاً در حدود 8 تا 12 فوت (2.4 تا 3.6 متر) است و طول متغیر آن برای مقدار ذخیره سازی مورد نیاز است. آنها با استفاده از دستگاهی که برای این منظور ساخته شده بسته بندی می شوند و در دو انتهای آنها مهر و موم می شوند. با استفاده از تراکتور و لودر یا لودر کشویی تخلیه می شوند. کیسه به دلیل پاره شدن در قسمت هایی دور ریخته می شود. سیلوهای کیسه ای به سرمایه گذاری کمی نیاز دارند. وقتی شرایط رشد یا برداشت به فضای بیشتری احتیاج داشته باشد می توان از آنها به عنوان معیاری موقتی استفاده کرد ، اگرچه برخی از مزارع هر ساله از آنها استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد