انواع سیلوها

انواع سیلوها

سیلوی برج


سیلوهای ذخیره سازی سازه های استوانه ای هستند ، به طور معمول 10 تا 90 فوت (3 تا 27 متر) قطر و 30 تا 275 فوت (10 تا 90 متر) ارتفاع با سیلوهای بتونی شکل و لبه های بتونی از قطر بزرگتر و سیلوهای بلندتر هستند. آنها می توانند از مواد بسیاری ساخته شوند. میله های چوبی ، میله های بتونی ، بتن ریخته گری و پانل های فولادی همه مورد استفاده قرار گرفته اند و دارای هزینه های مختلف ، دوام و ضد هوایی هستند. سیلوهای ذخیره کننده غلات ، سیمان و تراشه های چوبی معمولاً با اسلایدهای هوا یا دستگاه های تراشکاری تخلیه می شوند. سیلوها را می توان در اتومبیل های ریلی ، کامیون یا نوار نقاله بارگیری کرد.


سیلوهای برج حاوی سیلو معمولاً از بالای توده تخلیه می شوند ، در اصل با دست و با استفاده از چنگال سیلاژ تخلیه می شوند - که دارای طعم های بیشتری نسبت به چوب خیز معمولی است. 12 در مقابل 4 - و در دوران مدرن از تخلیه کننده های مکانیکی استفاده می کنید. تخلیه کننده های سیلوی پایین در بعضی مواقع مورد استفاده قرار می گیرند ، اما در تعمیر مشکل دارند.


یک مزیت سیلوهای برج این است که علوفه به دلیل وزن خاص خود تمیز می شود ، به جز در چند پایه بالایی. با این حال ، این ممکن است برای مواردی مانند چوب خرد شده یک ضرر باشد. سیلوی برج توسط فرانکلین هیرام کینگ اختراع شد.


در کانادا ، استرالیا و ایالات متحده ، بسیاری از شهرهای روستایی یا کشاورزان بزرگتر در مناطق کشت غلات گروه هایی از سیلوهای برج چوبی یا بتنی را دارند که به آسانسور دانه معروف هستند ، برای جمع آوری غلات از شهرهای اطراف و ذخیره و محافظت از دانه ها برای حمل با قطار ، کامیون یا کشتی به پردازنده یا بندر صادراتی بروید. در زمان های برداشت سپر ، دانه های اضافی در توده های بدون سیلو یا سطل ذخیره می شود ، که باعث تلفات قابل توجهی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد