نرم افزار، الگوریتم ها و داده ها.

 نرم افزار، الگوریتم ها و داده ها.


این وبلاگ یک پروژه برای واحد مطالعاتی DGA3008، دانشگاه مالت است.


یک مقدمه: ( نقل قول از طرف متیو اسپیتری )


نام من متیو اسپیتری است و در این وبلاگ در مورد استفاده از داده های دیجیتال برای سازندگان محتوا و شرکت های دیجیتال متمرکز برای بالا بردن تعداد بازدیدهایشان به ارتفاعات جدید با هدف نهایی آنها که سود است بحث خواهم کرد. با این حال، قبل از شروع، ابتدا باید خودم را معرفی کنم و توضیح دهم که در مورد چه چیزی بحث خواهیم کرد.طراحان لوگو


من دانشجوی لیسانس هنرهای زیبا هستم که در دانشگاه مالت تحصیل می کنم و در حال حاضر در حال مطالعه برای مدرک هنرهای دیجیتال هستم. به طور خلاصه، من یک تولید کننده محتوا در نظر گرفته می شوم، اما سازنده محتوا دقیقاً چیست؟ این اساساً به دیدگاه شما بستگی دارد. از نظر حرفه ای، یک تولید کننده محتوا کسی است که در ایجاد محتوا (شوک) برای مصرف کنندگان متخصص است، به گونه ای که آنها را وادار به بازگشت بیشتر کند. این نیاز به حالت ذهنی خاصی دارد که افراد زیادی نمی توانند به آن دست پیدا کنند، زیرا باید راه هایی را بیابند تا حتی خسته کننده ترین تخته سنگ روی کره زمین را به موضوعی جالب تبدیل کنند که در نهایت باعث ایجاد ترافیک برای هر رسانه ای می شود که در آن منتشر می شود و در نتیجه سود ایجاد می کند. (توضیحات دقیق تر را می توانید در مقاله سارا استاسیک اینجا بیابید). این همه خوب و خوب است، اما همه تولیدکنندگان محتوا برابر نیستند. همانطور که شما خواننده احتمالاً آگاه هستید، چندین پلتفرم برای مصرف محتوا وجود دارد، از رادیو، تلویزیون، سینما و بازی های ویدیویی. اینها به تعداد زیادی از ساعات صرف شده در روز در رسانه های جمعی کمک می کنند، در واقع طبق گزارش نیلسن در سال 2018، متوسط ​​بزرگسالان آمریکایی کمتر از 11 ساعت در روز را با نوعی حواس پرتی در قالب رسانه صرف می کنند.انجام پروژه متلب در فریلنس پروژه

داده ها: داده های گزارش کل مخاطبان سه ماهه اول 2018 Nielsen، بر اساس جمعیت ایالات متحده، توسط خبرنگار اشلی رودریگز در کوارتز گردآوری شده است.


و همه اینها حتی بدون اشاره به غول موجود در اتاق است که اینترنت بسیار مخوف است. مصرف وب روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی در مجموع به 24 ساعت در هفته می‌رسد (منبع) که مقدار خیره‌کننده‌ای است، و این چیزی نیست که شرکت‌ها با افزایش تمایلشان به دیجیتالی کردن تمام محتوا و پلتفرم‌های خود، آن را نادیده بگیرند. مصرف کنندگان می توانند به مصرف خود ادامه دهند و سود آنها همچنان جریان داشته باشد.


با این حال، همه چیز تلخ و تاریک نیست، زیرا ظهور اینترنت عصر جدیدی از محتوا، بحث‌ها و خلاقیت‌های مبتنی بر جامعه را به وجود آورده است که اگر شبکه عظیم آنلاینی که افراد از سراسر جهان را به هم متصل می‌کند، امکان‌پذیر نبود. کره زمین دو ذینفع اصلی این راه ارتباطی جدید، ساکنان یوتیوب و اینستاگرام با توجه به منبع دنیای اطلاعات دیجیتال (اگر صرفاً بر تولید محتوا به خاطر سرگرمی و سود تمرکز کنید) خواهند بود. برای چنین رسانه نوپایی، اینترنت جامعه را به روشی غیرقابل برگشت شکل داده است، به طوری که هر فردی 20 ساله و کمتر (به اصطلاح "هزاره ها") حتی نمی تواند عصری را درک کند که در آن اینترنت چیزی نبود (خواه این باشد یا نباشد). مشکلی است که قابل بحث است، اما من پرت می شوم). همه اینها تنها به دلیل آگاهی عمومی صاحبان پلتفرم از اینترنت و نحوه استفاده (و سوء استفاده از آن) برای تولید هر چه بیشتر پول، چه خوب و چه بد، امکان پذیر است. یوتیوب با استفاده از تبلیغات و جمع‌آوری داده، دقیق‌ترین الگوریتم ممکن را تا به امروز ایجاد کرده است که دقیقاً آنچه را که می‌خواهید تماشا کنید، به شما نشان می‌دهد، قبل از اینکه بدانید می‌خواهید آن را تماشا کنید (همه ما ده‌ها ویدیو را در 4 اینچ مشاهده کرده‌ایم. صبح، تو تنها نیستی). همین امر در مورد اینستاگرام (و سایر شبکه های رسانه های اجتماعی) نیز صدق می کند. به محض اینکه یک «اینفلوئنسر» را اضافه می‌کنید، میلیون‌ها پیشنهاد دیگر ظاهر می‌شوند که به طرز عجیبی دقیقاً همان چیزی است که شما به آن علاقه دارید. این برای سازنده عالی است، اما آیا به نفع کاربر است؟ در وبلاگ آینده در مورد این موضوع بیشتر بحث خواهیم کرد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید!سفارش طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد