نرم افزار مختصر @ Arctic15. 2

نرم افزار مختصر @ Arctic15. 2 روز صحبت در مورد تجارت


بعد از نشست مالتا هوش مصنوعی و بلاک چین به سختی خنک شدیم - از 5 تا 6 ژوئن در کنفرانس Arctic15 که در هلسینکی برگزار شد شرکت کردیم. طبق معمول، با چشم انداز روابط تجاری عالی، بسیار راضی برگشتیم.


Arctic15 یک رویداد شناخته شده در صنعت است که در طی آن می توانید ارتباطات تجاری جدید و امیدوار کننده ای ایجاد کنید. در طی دو روز، شرکت کنندگان می توانند در سخنرانی ها، گفتگوها، پانل های موضوعی الهام بخش شرکت کنند و در فضایی آرام تر با هم ملاقات کنند.طراحان لوگو


در طول Arctic15 در هلسینکی، تمرکز اصلی بر روی دوستیابی سریع بین سرمایه گذاران و استارت آپ ها بود. روابط B2B اهمیت کمتری داشتند. با این وجود، امکان برقراری ارتباط با سرمایه گذارانی وجود داشت که بسیار مشتاق صحبت در مورد فناوری های هوش مصنوعی و بلاک چین بودند، که نرم افزار مختصر در آن تخصص دارد. Arctic15 همچنین دلیلی بر این است که غول‌های بین‌المللی پتانسیل عظیمی را در راه‌حل‌های مدرن می‌بینند – گواه آن شتاب‌دهنده Honda Xcelerator است که به شرکت‌های جوان کمک می‌کند بال‌های خود را باز کنند.


نکته بسیار مهم Arctic15، استارت آپ هایی بود که منابع انرژی تجدیدپذیر را با فناوری های جدید ترکیب می کنند. در طول این رویداد، ما موفق به یادگیری بسیاری از ایده های جالب برای استفاده از آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی در زمینه حفاظت از محیط زیست شدیم.


همچنین، ملاقات بین لوکاس مدیر عامل ما و میکو آلاسارلا یک لمس خوب از سفر به هلسینکی بود. Miko سال‌هاست که کسب‌وکار هوش مصنوعی و بلاک چین را ایجاد کرده است و اخیراً به هلسینکی، زادگاهش بازگشته است. سفر به قطب شمال موفقیت آمیز است و ما مطمئناً در نسخه های بعدی این رویداد ظاهر خواهیم شد!


آیا مقاله را دوست دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد