نحوه ارائه پروژه های برنده

نحوه ارائه پروژه های برنده

پروژه مایکروسافت برای نجات.


نتفلیکس، بی‌ام‌و، تویوتا، فاکس قرن ۲۱ و تسلا تنها تعدادی از برندهای قدرتمندی هستند که از پروژه مایکروسافت به عنوان سلاح مخفی برنامه‌ریزی پروژه خود استفاده می‌کنند.


بنابراین اگر در مأموریتی هستید که از بازی خود استفاده کنید و از همه چیز بهره مند شوید، خبرهای خوبی در راه است - ICE Malta به تازگی تاریخ برگزاری دوره پروژه مایکروسافت را اعلام کرده است که شما را به یک متخصص برنامه ریزی تبدیل می کند.انجام پروژه متلب

در اینجا چیزی است که یاد خواهید گرفت.


اینها نکات اصلی این برنامه مطالعاتی است:


    درک و کنترل برنامه ها و امور مالی پروژه.

    ارتباط، همکاری و ارائه اطلاعات پروژه.

    برای تیم های پروژه و مشتریان برنامه های واقع بینانه تنظیم کنید.

    ردیابی، نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد پروژه.

    مردم و مواد را توزیع کنید و هزینه ها را مدیریت کنید.

    اطمینان حاصل کنید که پروژه ها طبق برنامه انجام می شوند.


کارکنان کنترل منابع و امور مالی خود را به دست می آورند، یاد می گیرند که چگونه وظایف و منابع را به سرعت اختصاص دهند، همه فرآیندها را ساده کرده و گزارش های نهایی ایجاد می کنند که به مدیریت ارشد نشان می دهد که منظور آنها تجارت است.سفارش طراحی سایت


دانش‌آموزان پروژه مایکروسافت دستشان را کثیف می‌کنند، روی پروژه‌های دنیای واقعی خودشان کار می‌کنند و توسط یک استاد پروژه مایکروسافت راهنمایی می‌شوند. در کلاس، سناریوهای متداول مدیریت پروژه و اینکه چگونه Microsoft Project می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای حل موثر چالش ها کمک کند، بحث خواهید کرد.

بنابراین درامل را علامت بزنید، تقویم های خود را علامت بزنید.


وقتی صحبت از آموزش ICT شرکتی می شود، اکثر برندها تصمیم می گیرند با ICE Malta شریک شوند.


با قدرت، مسئولیت بزرگی به همراه می‌آید و تیم آکادمیک ICE مالت مطمئن می‌شود که دوره‌های با تقاضای بالا مانند پروژه مایکروسافت به صورت استراتژیک برنامه‌ریزی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که شرکت‌ها از نظر زمان می‌توانند هم زمان و هم هزینه کارآمد باشند.


دوره مایکروسافت پروژه ICE مالت در روز چهارشنبه 6 سپتامبر 2017 برای 4 چهارشنبه متوالی آغاز می شود و بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است.

زمان عالی جای عالی یک صید.


بیایید واقع بین باشیم


اکثر دانشجویان آینده نگر برای این دوره ترجیح می دهند بدون فدا کردن عصرهای سپتامبر خود به یک حرفه ای مایکروسافت پروژه تبدیل شوند، بنابراین این واقعیت که این یک کلاس صبحگاهی شرکتی است آن را جذاب تر می کند. بودجه را به ترکیب اضافه کنید و می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که این کلاس 18 دانش آموز در کمترین زمان پر خواهد شد.

طراحی لوگو با بهترین طراحان لوگو

تاخیر در ثبت نام ایده خوبی نیست.


به زودی منتظر استقبال شما در ICE مالتا هستیم. طراحان لوگو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد