سیلوهای میله ای بتونی

سیلوهای میله ای بتونی


تصویر با کنتراست بالا که میله های بتونی مخلوط شده را نشان می دهد ، و نحوه چیدمان حلقه های پایین را روی لبه های میله نشان می دهد.


سیلوهای میخی کوچک را می توان به سمت بالا منبسط کرد. حلقه های بیشتری برای تقویت میله های پایین اضافه می شود.مطالب علمی

سیلوهای میله ای بتونی از بلوک های بتونی پیش ساخته کوچکی با شیارهای برآمده در امتداد هر لبه ساخته شده اند که آنها را به هم پیوند داده و در یک پوسته با مقاومت بالا قرار می دهند. بتن از نظر فشرده سازی بسیار قوی تر از کشش است ، بنابراین سیلو با حلقه های فولادی برج را محاصره می کند و میله ها را به یک حلقه محکم فشرده می کند. پشته های عمودی با در هم آمیختگی انتهای میله ها با فاصله کمی از اطراف محیط هر لایه و حلقه هایی که مستقیماً از لبه های ستون محکم شده اند ، به هم چسبیده اند.


فشار استاتیک مواد داخل سیلو که به بیرون بر روی میله ها فشار داده می شود ، به سمت پایین سیلو افزایش می یابد ، بنابراین حلقه ها می توانند در نزدیکی قسمت بالایی از هم فاصله داشته باشند اما به تدریج با فاصله نزدیکتر از پایین قرار می گیرند تا از باز شدن درزها و محتویات جلوگیری شود. نشت کردن


سیلوهای میله ای بتنی از اجزای مشترک ساخته شده است که برای مقاومت بالا و طول عمر بالا طراحی شده اند. این انعطاف پذیری را دارند که متناسب با نیازهای مزرعه و قدرت خرید کشاورز قد خود را افزایش دهند و یا اگر دیگر نیازی به آن نباشد ، کاملاً جدا شده و دوباره در جای دیگری نصب می شوند.


سیلوهای برج کم اکسیژن


سیلوهای برج Harvestore با اکسیژن کم

سیلوهای کم اکسیژن برای نگهداری محتویات در هر زمان در جو اکسیژن کم ، نگه داشتن محتوای تخمیر شده در یک کیفیت با کیفیت بالا و جلوگیری از کپک زدگی و پوسیدگی ، به عنوان ممکن است در لایه های بالایی سیلوی بخار یا پناهگاه در هنگام بارگیری علوفه اولیه سیلوهای کم اکسیژن فقط به طور مستقیم به جو باز می شوند و حتی دریچه تخلیه در برابر نفوذ هوا آب بندی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد