سیلوهای پارچه ای

سیلوهای پارچه ای

سیلوهای پارچه ای از کیسه های پارچه ای ساخته شده اند که درون یک قاب سخت و ساختاری معلق هستند. پارچه های مبتنی بر پلی استر اغلب برای ساخت مواد کیسه ای مورد استفاده قرار می گیرند ، با توجه خاص به اندازه منافذ پارچه. نواحی بالایی پارچه سیلو اغلب با اندازه منافذ کمی بزرگتر تولید می شوند ، با هدف طراحی به عنوان فیلتر تخلیه در هنگام پر کردن سیلو. برخی از طرح ها شامل نخ فلزی درون پارچه است که مسیر هدایت ساکن را از سطح پارچه به زمین فراهم می کند. قاب سیلوی پارچه ای معمولاً از فولاد ساخته می شود. سیلوهای پارچه ای به دلیل هزینه نسبتاً کم آنها در مقایسه با سیلوهای معمولی گزینه جذابی است. با این حال ، هنگامی که از سیلوهای پارچه ای برای ذخیره مواد قابل احتراق دانه ای یا ذره ای استفاده می شود ، روشهای متداول تجویز شده توسط استانداردهای اجماع شده صنعت ، رفع خطرات گرد و غبار قابل احتراق بدون تجزیه و تحلیل مهندسی قابل توجهی از سیستم قابل استفاده نیست.

حمل بتن و انواع روش حمل آن


تاریخ


گلدان های یونان باستان به شکل سیلوی دانه ، 700/650 قبل از میلاد ، موزه باستان شناسی Kerameikos ، آتن.


سیلو 3.5 مایلی جنوب شرقی بلومینگ گراو ، تگزاس ، تقریباً ساخته شده است. 1900 توسط F. B. Cumpston. عمدتا برای ذرت استفاده می شود.

ویرانه های باستان شناسی و متون باستانی نشان می دهد که از سیلوها در یونان باستان تا اواخر قرن 8 قبل از میلاد و همچنین سایت هزاره پنجم پیش از میلاد تل تساف در جنوب شام استفاده می شده است. اصطلاح سیلو از یونانی σιρός (siros) ، "گودال نگهداری دانه" گرفته شده است.


گودال سیلو ، همانطور که گفته می شود ، یکی از روش های ذخیره سازی غلات از قدیم الایام در آسیا بوده است. در ترکیه و پرشین ، نمایندگان بیمه فروشگاه های گندم یا جو را خریداری کردند که نسبتاً ارزان بود و آن را در گودال های پنهان در برابر فصل های کمبود ذخیره می کنند. در مالت مقدار نسبتاً زیادی گندم در صدها گودال (سیلو) بریده شده در سنگ حفظ شد. یک سیلوی منفرد از 60 تا 80 تن گندم ذخیره می شود که با احتیاط های مناسب چهار سال یا بیشتر در شرایط مناسب نگهداری می شود.


اولین سیلوی مدرن ، یک چوبی و قائم پر از دانه ، در سال 1873 توسط فرد هچ از شهرستان مک هانری ، ایلینوی ، آمریکا اختراع و ساخته شد.


استفاده از سیلوی علوفه ای

برداشت علوفه


320x240 فیلم 200 کیلوبیت بر ثانیه از یک دستگاه جمع آوری علوفه New Holland ، تراکتور John Deere 4020 و واگن علوفه Gehl که توسط PTO هدایت می شود. همچنین نگاه کنید به: جزئیات بالا 600kbit / s 640x480

پر کردن سیلوی علوفه ای با استفاده از دستگاه برداشت علوفه انجام می شود که ممکن است با موتور و کابین راننده خود رانده شود یا در پشت تراکتور قدرت از طریق PTO تأمین شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد