آتن محوطه باستانی کرامایکوس

آتن محوطه باستانی کرامایکوس

© Greeka.com

بهترین هتل ها را پیدا کنید

بهترین تورها و فعالیت ها

بهترین فعالیت های ورزشی

برنامه های کشتی فری 2021

مکان: Kerameikos


Kerameikos ، گورستان آتن باستان: Kerameikos یکی از مهمترین اما مهمترین مکانهای دیدنی باستان شناسی در آتن است. این در واقع قبرستان آتن باستان بود و از قرن 9 قبل از میلاد تا زمان روم به طور مداوم مورد استفاده قرار می گرفت. نام این منطقه از "کاراموس" به معنی یونانی سفال از کارگاه های سفالگری متعددی است که قبل از تبدیل شدن به قبرستان در این منطقه وجود داشته است. توضیح دیگر این است که این منطقه نام خود را از قهرمان محلی کراموس ، پسر دیونیسوس و آریادن گرفته است.

بتن سخت شده و عمل آوردن آن


K با یک تور KERAMEIKOS را کشف کنید!

یک تور فراموش نشدنی به Kerameikos رزرو کنید!


منطقه کرامایکوس توسط دیوارهای آتن ، به اصطلاح دیواره های تمیستوکل ، به دو قسمت تقسیم شد. قسمت داخلی یک منطقه مسکونی بود ، در حالی که قسمت خارجی آن در واقع قبرستان بود که در خارج از دیوارهای شهر قرار داشت. دیوارها دو دروازه داشتند ، دیپیلون و دروازه مقدس. دیپیلون دروازه راه پاناتنائیک بود که به آکروپولیس و دروازه مقدس منتهی می شد به الئوسینا ، یک شهر مهم در دوران باستان ، جایی که اسرار الوزین هر پاییز در آنجا برگزار می شد.


در زمان کلاسیک ، یک ساختمان عمومی قابل توجه ، پمپیون ، بین دو دروازه ساخته شده است. این ساختمان نقطه آغاز موکب طولانی جشنواره پاناتنیک ، مهمترین جشنواره در آتن باستان به افتخار الهه آتنا ، محافظ شهر بود. قبل از راهپیمایی ، یک قربانی بزرگ از 100 گاو در آنجا انجام می شد. این ساختمان در حصر محاصره آتن توسط سولاس ، سردار رومی ، در سال 86 قبل از میلاد تخریب شد.


کاوش های باستان شناسی در کرامایکوس از سال 1870 آغاز شد. از سال 1913 تاکنون ، کاوش ها توسط موسسه باستان شناسی آلمان در آتن انجام می شود. باستان شناسان ستون هایی از معابد ، مجسمه های مرمر در ساختمان های عمومی ، مراسم تشییع جنازه و هزاران مقبره پیدا کرده اند. در واقع ، طی کارهای ایستگاه متروی Kerameikos ، 1000 مقبره دیگر با قدمت قرن 5 و 4 قبل از میلاد پیدا شد. سایت باستان شناسی Kerameikos در انتهای خیابان Ermou ، در شمال غربی آکروپولیس واقع شده است. یک موزه کوچک با یافته های جالب در کنار ورودی سایت واقع شده است.


با یک تور Kerameikos را کشف کنید

برخی از محبوب ترین تورها را به Kerameikos کشف کنید:


مشاهده تورهای بیشتر


چگونه می توان به آنجا رسید

راه های زیادی برای دسترسی به محوطه باستانی کرامایکوس ، از هر مکانی در آتن وجود دارد.


نقل و انتقالات خصوصی: ما توصیه می کنیم از خدمات ترانسفر آتن که از قبل رزرو کرده اید استفاده کنید و خدمات حمل و نقل را با تاکسی ، مینی بوس یا VIP شخصی فراهم می کند و وانت را مستقیماً از بندر ، فرودگاه یا هتل خود ترتیب می دهید. متناوباً ، امکان تنظیم وانت توسط یک راننده محلی مستقیماً به شماره های زیر وجود دارد: 0030 693 881 8288 ، 0030 694 597 2090 ، 0030 690 943 9292 یا تاکسی خود را بصورت آنلاین رزرو کنید.

ناخالصی های آب و تاثیرات آن بر بتن و مواد جامد در آب


با پای پیاده: از آنجا که محوطه باستانی Kerameikos در منطقه مرکزی آتن واقع شده است ، می توانید به راحتی با پای پیاده از ایستگاه مترو Thissio ، تقریباً در 5 دقیقه یا از ایستگاه متروی Kerameikos در کمتر از 10 دقیقه به آنجا برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد