رویای برنامه نویسی

یک بار دیگر حرکت می کند


چگونه شروع شد؟

( نقل قول از رابرت کول )

در سال 2012 با خانواده ام، هموطنان  خداحافظی می کردم تا اولین سفر دور از وطنم را آغاز کنم.


در برزیل تحصیل کردم، کار حرفه ای خود را شروع کردم و در همان زمان قصد داشتم روزی به اروپا بروم و کاری را که دوست دارم انجام دهم - برنامه نویسی. برای من یک رویا بود!

انجام پروژه متلب در فریلنس پروژه

طبق معمول یک روز خوب مشغول بررسی موقعیت های شغلی در اروپا بودم که ناگهان به وب سایت رسمی زبان برنامه نویسی پایتون برخوردم. چندین فرصت شغلی وجود داشت، اما یک شغل خاص توجه من را به خود جلب کرد - توسعه دهنده پایتون در Tencoins در مالت. توصیف موقعیت برای من جذاب به نظر می رسید، زیرا همه چیز به من مربوط می شد، اما موقعیت مکانی مرا کنجکاو کرد، جایی بود که هرگز نامش را نشنیده بودم، "مالتا". مالت چیست؟


تحقیقات:


البته من بلافاصله رفتم تا در مورد همه چیز مربوط به کشور تحقیق کنم. من متوجه شدم که این مجمع الجزایری است که در جنوب اروپا واقع شده است، که یکی از ارزان ترین کشورهای قاره محسوب می شود، با هزینه زندگی کم و سیاستی مطلوب برای بازار ارزهای دیجیتال، که Tencoins در آن فعالیت می کند.


فکر می‌کنم تمام ویدیوهای یوتیوب را در مورد این کشور تماشا کرده‌ام، و دو نکته که کاملاً مثبت است این است که یکی از زبان‌های رسمی انگلیسی است و گردشگران زیادی وجود دارد.


بدون هیچ مقدمه ای، بالاخره تصمیم گرفتم برای جای خالی اقدام کنم…


آماده سازی:


پس از تایید جای خالی و پذیرش پروپوزال، یکی از مراحلی که پروانه ها را در شکم می آورد، مرحله آماده سازی برای جابجایی بود. و در این مرحله متوجه شدم: «لعنتی! من یک بار دیگر به کشور دیگری نقل مکان می کنم، به مالت!»

طراحی لوگو با بهترین طراحان لوگو

Tencoins HR به من در طی این فرآیند کمک کرد، چک لیستی را برای من ارسال کرد تا برای درخواست اجازه اقامت برای مقاصد کاری دنبال شود. اساساً مدارک زیر لازم بود:


    گذرنامه

    دیپلم

    ریز نمرات تحصیلی

    چند فرم پر شده


با کمک Tencoins تمام فرم ها را پر کردم و با پست ارسال کردم. اما در مورد دیپلم چطور؟ از این گذشته، من مال خود را در برزیل گرفتم، به زبان پرتغالی است، بنابراین ترجمه لازم بود. HR نیز رسیدگی کرد و مدارک را به نهاد ذیصلاح ارائه کرد و در عرض دو هفته من مجوز اقامت را گرفتم.


زمان خداحافظی:


زمان خیلی سریع گذشت، وقتی متوجه شدم که بلیط ها در صندوق پست الکترونیکی من هستند. اضطراب و پروانه های شکمم بیشتر شد، اما متقاعد شده بودم که در مسیر درستی هستم و هیچ وقت دریغ نکردم.


ورود به مالت:


من وارد مالتا شدم و در فرودگاه مورد استقبال شرکت قرار گرفتم و در همان روز یک سیم کارت محلی برای من خریدند. من یک بازدید کوتاه از شرکت انجام دادم، با تعدادی از همکاران ملاقات کردم و بعداً در آپارتمان موقتی که Tencoins برای من رزرو کرده بود مستقر شدم. یک آپارتمان بسیار خوب در Sliema، یکی از اصیل ترین شهرهای مالت، و نسبتاً نزدیک به دفتر.


محیط شرکت:


همکاران من از روسیه، بلاروس و برزیل آمده اند. این ترکیب جالبی از فرهنگ ها است، بنابراین می توانید از نقطه نظر فرهنگی نیز چیزهای زیادی بیاموزید.

سفارش طراحی سایت در فریلنس پروژه

دفتر در کنار دریا واقع شده است و ما منظره زیبایی از دریا و والتا داریم. این به نوعی خلاقیت را تقویت می کند، که یک عنصر کلیدی برای کار مولد است.


ما یک منطقه استراحت و یک آشپزخانه مجهز داریم که همیشه می توانید میان وعده پیدا کنید و غذای خود را گرم کنید یا غذا بپزید.


جستجوی آپارتمان:


می توانم بگویم که چندین گزینه برای آپارتمان در مالت پیدا کردم. من عمدتاً روی شهرهایی مانند: Sliema، Msida و Gzira تمرکز کردم که نزدیک به دفتر و همچنین مراکز خرید هستند.


جدا از موقعیت مکانی، یک معیار مهم برای من "یک آپارتمان مدرن، با یک یا دو اتاق خواب" بود. در نتیجه، چندین مورد را با میانگین قیمت حدود 900.00 یورو پیدا کردم و در کمتر از 15 روز آپارتمانی را که اکنون در آن زندگی می کنم، واقع در جزیره، 500 متری دفتر، پیدا کرده بودم.


می توانم بگویم که موقعیت بسیار خوبی پیدا کردم، جدا از اینکه به شرکت نزدیک هستم، می توانم چندین مغازه را در شعاع 1 کیلومتری پیدا کنم، از جمله باشگاه ورزشی که در آن رفت و آمد می کنم و در 700 متری خانه است.


غذا:


ذاتاً من کسی هستم که به سختی چاق می‌شوم، در نتیجه زیاد غذا می‌خورم و خدا را شکر می‌کنم که طبق انتظار، غذا در مالت ارزان است.


من در حال حاضر حدود 50.00 یورو در هفته خرج می کنم، و می توانم حداقل 7 وعده غذایی سالم درست کنم، و تاکید می کنم که در Tencoins ما همیشه میان وعده داریم.


اوقات فراغت:


چندین گزینه تفریحی در مالتا وجود دارد. من به خصوص بارها و مهمانی ها را دوست دارم.


نکته بسیار مثبت مهمانی ها در مالتا این است که برای ورود نیازی به پرداخت هزینه ندارید، بلکه فقط برای آنچه مصرف می کنید، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در آنجا می توان با مردمی از چندین کشور ملاقات کرد و با فرهنگ های مختلف تعامل کرد.


مالت همچنین به دلیل سواحل زیبای خود شناخته شده است، اما هنوز زمانی که فصل شنا شروع می شود، کشف نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد