استراحت لازمه کار مفید و موفق

فرسودگی تاج نیست، استراحت پاداش نیست.


در دوران کودکی، اغلب می شنیدم که والدین و معلمانم مدام با جملاتی مانند "به تلاش خود ادامه دهید، تا زمانی که به هدف خود نرسیدید متوقف نشوید" به من انگیزه می دهند.

پروژه انجام پروژه در فریلنس پروژه

"آن  پهلوان و بزرگواری  باش که هرگز از کار سخت دست نمی کشد. کمی دیر بیدار بمانید، برای نمرات بهتر زود بیدار شوید و هرگز متوقف نشوید. '


"تنها زمانی متوقف شوید که به خود افتخار کنید".


خوب، من به عنوان یک بزرگسال کاملاً با آن موافق نیستم.


برای دستیابی به چیزهای بزرگ، باید زمان، انرژی و فداکاری روی چند چیز صرف کنیم. برای رسیدن به اهدافمان به تلاش مداوم نیاز است. در حالی که همه اینها درست است، آیا فکر می کنید این عادلانه است که بگویید "فقط زمانی که هدف شما کامل شد استراحت کنید"؟ چرا دستاورد یا استراحت است، چرا دستاورد و استراحت نیست؟

سفارش ساخت سایت 

در زمان‌های اخیر، احساس می‌کنم فرهنگ شلوغی رمانتیک شده است. یک گروه کامل از جمعیت وجود دارند که به کار بی وقفه برای رسیدن به هدف خود افتخار می کنند. آنها همچنین از دیگران انتظار دارند که اینگونه کار کنند. کار بدون وقفه به عنوان نشانی تلقی می شود که مردم با شکوه به آن می پردازند و نشانه ای از یک موفقیت است.


اجازه دهید چند موقعیت را در نظر بگیریم. ماشینی که تقریباً در حال تخلیه است، چه کنیم؟ ما به آن سوخت می دهیم. در مورد وسایل ما چطور؟ وقتی انرژی لپ تاپ، موبایل ما تمام می شود، بلافاصله آن را به برق وصل می کنیم تا شارژ شود. ماشین‌ها و تجهیزات الکترونیکی برای احیا و عملکرد خوب نیاز به شارژ مجدد باتری دارند و به نظر شما ما به عنوان موجودات زنده نیاز به استراحت داریم؟ خوب، نه تنها این فرهنگ بسیار تخلیه کننده است، بلکه می تواند در نهایت منجر به عواقب طولانی مدتی مانند اضطراب، خستگی مزمن، فرسودگی، افسردگی و غیره شود.

طراحی لوگو با بهترین طراحان لوگو

استراحت یک نیاز اساسی انسان است. بدن، ذهن و روح شما به استراحت نیاز دارد تا دوباره پر شود، تجدید قوا شود و دوباره شارژ شود.


منظورم این است که بیا، ما به دلیلی به ما انسان می گویند نه انجام انسان.


من دوباره با صدای بلند و واضح می گویم، شما سزاوار استراحت از صمیم قلب و بدون قید و شرط هستید. برای کسب استراحت نیازی نیست خود را «اثبات» کنید. تو لیاقتش را داری :)

انجام پروژه متلب در فریلنس پروژه

همچنین درک این نکته مهم است که استراحت لزوماً مانند 20 ساعت خواب نیست. استراحت نیز می تواند معنی داشته باشد


- تماشای سریال/فیلم مورد علاقه خود


- خواندن کتاب مورد علاقه شما


- تمرین سرگرمی خود مانند نقاشی، آشپزی، رقصیدن


- ملاقات با دوستی که به شما احساس خوبی می دهد


- بیرون رفتن برای صرف غذا در رستوران مورد علاقه خود


- یا به سادگی هیچ کاری انجام نمی دهید


شما همچنین می توانید در نظر بگیرید


- یک ساعت در روز فقط برای خودتان به خاطر نوشتن، مدیتیشن یا خواندن کتاب.


- یک روز در هفته برای برنامه ریزی کاری در فضای باز با دوستان/خانواده/فقط خودتان


- چند روز هر 2 ماه برای کشف یک شهر کاملا جدید.


بنابراین، به جای اینکه تمام وقت خود را صرف فکر کردن به تعیین کل زندگی خود و جمع کردن کار کنیم، بیایید لحظاتی را برای استراحت در لیست کارهایمان اختصاص دهیم، درست است؟


من مطمئن هستم که اگر بخواهید آن را اجرا کنید، بدن، ذهن و روح شما از شما تشکر خواهند کرد. پس آیا می‌توانیم فرهنگ شلوغی را کنار بگذاریم و به سخت کوشی برای رسیدن به اهدافمان و دادن استراحت شایسته به خودمان بله بگوییم؟ :دی

لیستت مجریان نظام مهندسی اراک

ممنون از اینکه وقت خود را برای خواندن وبلاگ من اختصاص دادید. امیدوارم کمک کرده باشد.


اگر بتوانید مقاله را با دوستان، خانواده یا هرکسی که فکر می‌کنید به شما کمک می‌کند، به اشتراک بگذارید، واقعا ممنون می‌شوم.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد