معرفی کانوپی ابزار توسعه دهنده Svelte Reimagined

به Canopy، یک ابزار توسعه‌دهنده Svelte Reimagined خوش آمدید


Svelte با برخی از بالاترین رتبه‌بندی‌های رضایت‌مندی و معیارهای رشد در میان چارچوب‌های جاوا اسکریپت موجود، بارها و بارها ثابت کرده است که سرعت و نزدیکی آن به وانیلی جاوا اسکریپت ویژگی‌هایی است که توسعه‌دهندگان دوست دارند. جوامع آنلاین آن درگیر هستند، شهودی بودن آن فریبنده است، و قابلیت‌های بسته‌بندی کم ذخیره‌سازی آن همگی برای ارائه یک تجربه توسعه‌دهنده با کیفیت بالا هم‌افزایی می‌کنند.

سفارش طراحی سایت با بهترین طراحان سایت

با وجود این مزایای چشمگیر، جعبه ابزار توسعه دهنده Svelte به اندازه برخی از فریمورک های دیگر کامل نیست. برخی از ابزارهای توسعه‌دهنده Svelte موجود هستند که دیگر نگهداری نمی‌شوند، اما هیچ کدام مجموعه کاملی از ویژگی‌های اصلی مانند اشکال‌زدایی در سفر در زمان و تجسم اجزا را ارائه نمی‌دهند.


و بنابراین Canopy متولد شد: یک ابزار توسعه دهنده همه کاره برای جامعه توسعه دهندگان Svelte که به طور مداوم در حال رشد هستند، که تحت نظارت شتاب دهنده فناوری OSLabs ایجاد شده است.

اشکال زدایی سفر در زمان


همانطور که برای هر کاربر افزونه DevTools محبوب برای کتابخانه یا چارچوب جاوا اسکریپت دیگری مانند React یا Vue شناخته شده است، تجسم تغییرات حالت از راحتی پنجره DevTools اغلب مفید است، اگر ضروری نباشد - و از اینجاست که عملکرد Canopy شروع می شود.


پانل DevTool تمام مقادیر حالت موجود در برنامه Svelte توسعه دهنده را پس از مقداردهی اولیه فهرست می کند و با هر تغییر وضعیت، آن مقادیر را به صورت پویا به روز می کند (با گوش دادن به رویدادهای Svelte dev). همچنین در هر تغییر حالت یک عکس فوری ذخیره می کند. در نتیجه، توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی به هر حالت قبلی برنامه برگردند، و این کار را آسان‌تر می‌کند که دقیقاً زمانی که یک باگ رخ می‌دهد، بررسی شود. برای ارجاع آسان، هر عکس فوری با حالت مربوطه که نسبت به عکس فوری قبلی تغییر کرده است، برچسب گذاری می شود.

کامپوننت ویژوالایزر

متلب انجام پروژه متلب با متلب دانان

ردیابی مقادیر حالت اجزاء تنها نیمی از داستان است. در برنامه های بزرگ با مولفه های زیاد، بارگیری نشدن یک جزء می تواند منجر به مجموعه ای از خطاها شود که اشکال زدایی آن دشوار است. برای کمک به چنین مسائلی، Canopy یک بصری ساز کامپوننت ارائه می دهد.


همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، با مشاهده تمام اجزای رندر شده در یک نوار کناری، توسعه دهندگان می توانند راحت تر تعیین کنند که کدام مولفه های Svelte به عنوان عناصر html با موفقیت رندر می شوند و نیستند.

متن باز


همانطور که در بالا ذکر شد، Canopy یک محصول منبع باز است که توسط شتاب دهنده فناوری OSLabs امکان پذیر شده است. این با Svelte (البته!) و TypeScript ساخته شده است تا محصولی سریع و قابل اعتماد ارائه دهد. ما از همه نوع مشارکت‌های انجمن Svelte استقبال می‌کنیم: نظرات، سؤالات، پیشنهادات، گزارش‌های اشکال، درخواست‌های ویژگی - و البته افزوده‌هایی به پایگاه کد. برای استفاده از Canopy، می توانید به سادگی از صفحه Github دیدن کنید و دستورالعمل های آنجا را دنبال کنید. بنابراین اگر شما یک برنامه نویس شیک هستید - آن را بررسی کنید!کانوپی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد